Najnowszą lekcję, którą chcę się z wami podzielić przetestowałam już kilka razy na moich najulubieńszych testerach świata i uwzględniłam wszystkie poprawki, które wyszły "w praniu". Jako że tematem numer jeden na wszelakich stronach z memami (zarówno tych studenckich jaki i zwykłych) są zajęcia online, to właśnie wokół nich zbudowałam scenariusz zajęć. Od strony gramatycznej, materiał jest dla osób które ćwiczą aspekt perfect w czasie teraźniejszym oraz dla tych, którzy zwyczajnie chcą go sobie przypomnieć. Kolejny raz otrzymujecie ode mnie gotowca. Wasz jedyny wysiłek włożony w przygotowanie zajęć będzie polegał na znalezieniu memów po angielsku, które będą pasować do waszych uczniów. Nie mogłam ich umieścić w kserówce ze względu na prawa autorskie. Poniżej podaje jednak linki do tych obrazków, które zainspirowały mnie podczas tworzenia materiału. Aby materiał jeszcze bardziej podpasował waszym uczniom, dorzuciłabym do niego odsłuchanie bardzo popularnej ostatnimi czasy piosenki Ariany Grande i Justina Biebera i skonstruowanie pracy domowej w oparciu o piosenkę i poznane podczas lekcji słownictwo. Myślę że bardziej na czasie być nie mogło! 


Poziom: 7/8 klasa podstawówki 
Słownictwo: pandemia koronawirusa
Gramatyka: aspekt perfect czasu teraźniejszego 

Link do piosenki: KLIK 
Lekcja w języku angielskim (poza częścią gramatyczną): KLIK
Lekcja w języku polskim: KLIK 
Link do obrazka 1: KLIK
Link do obrazka 2: KLIK 

Brak komentarzy